keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Omituisten (Oranssien) Otusten Kerho sekä lyhenneoppia


Kokoontuu -
Omituisten Oranssien otusten kerho
Omituisten Oranssien otusten kerho

Jos yksinäinen maalimiehiä on sinun pesäkolosi hakumetässäs
Jos murheelliseksi taivaalliseksi tunnet olosi
Silloin kannattaa liittyä kerhoon tähän
Meitä ei olekaan aivan vähän

Jos sinun nenäsi on niin kuin peruna ukon hajulla
Silloin kannattaa liittyä kerhoon tähän
Meitä ei olekaan aivan vähän 

Ei sinun kannata siitä panna pahaksi
Jos sua joku nimittää möhömahaksi hau-ilmaisijaks
Silloin kannattaa liittyä kerhoon tähän
Meitä ei olekaan aivan vähän

Niinhän se on että jokaista maailmassa jokaisen ukkosen
Joku toinen koira voi pitää omituisena löytää työskennellen
Silloin kannattaa liittyä kerhoon tähän
Meitä ei olekaan aivan vähän

Rolle liittyi Oranssien Otusten Kerhoon, ja pakkohan se oli mennä "piiloon", kun tuollaisen hökötyksen sai selkäänsä. Ja koiran logiikalla: mä en nää sua, sä et nää mua.
(SPKL taitaa tarkoittaa Syvästi, Pysyvästi ja Kertalaakista Loukkaantunut)

Tyyppi sai myös uuden heijastinliivin, Hurtta Polar mallina. Sillähän on jo ennestään Hurtan Micro, mutta halusin oranssin (lähinnä koska liikutaan nykyisin suht paljon hirvenmetsästysalueella, ja pitäis olla jotain punaista/oranssia), ja koska Micron L on hieman suuri ja M taas liian pieni, päädyin kokeilemaan tuota Polaria. Ja sehän on just eikä melkein sopiva. Ja salaa kerrottakoon, että oon mä aina vähän salaa haaveillut tuosta Polarista, mä vaan tykkään, kun ei huku karvan sisään. Enää mun pitäis kehitellä tuohon joku systeemi,jolla saan siihen valon.

Eli siis Rolle kuuluu nyt Oranssien Otusten Kerhoon, johon kuuluakseen on kannettava päällään Syvästi, Pysyvästi ja Kertalaakista Loukkaantuneiden tiimiliiviä sekä omistaa Hirvenmetsästyskaudella Ulkoiluun Rämeikössä ja Taigalla Tarkoitetun Asian, jonka malli on Piinaava, Ongelmallinen, Lopen Asiaton ja Retuperäinen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti