perjantai 6. marraskuuta 2015

Mä olen sanaton


Ei tälle tunteelle ole sanoja. Ei tätä tunnetta voi kuvata. Ei tätä tunnetta voi edes ymmärtää. Tää on jotakin käsittämätöntä. Jotakin, mihin ei voi mitään sanoa.

 

 No, itseasiassa vois mennä sittenkin ihan suoraan asiaan. Ensin meinasin, että olisin kirjotellut tähän jotain tähdellisempääkin ensin, mutta ei tarvitse. Koska tää on sellanen juttu, jota ei vaan voi pitää sisällään.

Jätkä teki sen!

Ei rimakauhua, ei kieltäytymistä. Vaan ihana innokas pieni lapinkoira. Ensin mennessä ilman kapulaa ja sitten takasin tullessa kapulan kanssa. Metrisestä yli, tosta noin vaan, eikä ees hipassu sitä estettä!

Kahesti!

"Minä olin lentäjän poika
Lähes sankari siis itsekin
Vielä lentäisin korkeammalle kuin muut
Vielä isäänikin paremmin!"

4 kommenttia:

  1. En tiedä harrastatko tälläisiä haastejuttuja, mutta haastoin silti!
    http://pimeasade.blogspot.fi/2015/11/liebster-award.html

    VastaaPoista
  2. Heh, saatte vielä toisenkin haasteen ;D. http://aavetassut.blogspot.fi/2015/11/kuvahaaste.html?m=1

    VastaaPoista
  3. Ois kiva nähdä videoitakin, tai vaikka ees kuvia teidän treeneistä. :)

    VastaaPoista
  4. Kiitän haasteista :)

    Aliel, toiveesi on kuultu! Ei vaan, oishan se itekin kiva taltioida enemmän, mutta yksin on vähän paha yrittää mitään. Saan mä kameran pystyyn, mutta silloin sen kattavuusalue on erittäin pieni. Kummitätini tulee kuitenkin ensi viikolla vierailulle ja lupaan nakittaa hänet kameran taa!

    VastaaPoista