torstai 4. joulukuuta 2014

Luukku 4; Koska mä saan taas repiä papereita?

Edelleen eletään kuva-arvoitusten aikaa. Niille, jotka eivät ensimmäistä luukkua ole avanneet, selvennän, että ideana on siis arvata, kumpi koirista on tuossa alla olevassa kuvassa. Oikeasta vastauksesta saa arvan arvontaan, joka suoritetaan 24.12., palkinto on toistaiseksi vielä yllätys. Kumpi koira tällä kertaa esiintyy kuvassa? Lunttaamisen estämiseksi toivoisin, että vastaukset lähetetään minulle sähköpostilla hei.strengell@gmail.com 
Varsinaista kaavaa vastausviestille ei ole, mutta toivoisin siitä käyvän ilmi, minkä päivän vastaus on. Vastausaikaa on n. 24 h eli vastauksia ensimmäiseen luukkuun otan huomisiltaan klo 23 asti. Toinen luukku voi tulla ennen ajan päättymistä, jolloin on sitten kaksi luukkua samanaikaisesti vastattavana.

Tämän päivän arvoituskuvassa näkyykin sitten... Niin, kuka?

Ja koska kalenterissa on eletty pari päivää melko niukilla postauksilla, ajattelin antaa puheenvuoron näille meidän nelijalkaisille:

~~~~~~~~~

Hau rakas joulupukki!
Mä aattelin nyt kirjotella sulle pienen toivelistan siitä, mitä kaikkea mä haluaisin tänä jouluna niistä paperikääreistä löytää.

Ihan ekaks mä aattelin perinteitä kunnioittaen toivoa jättimäistä kävelykeppiä.
Tuollaisen mä oon saanut tähän mennessä aikas monena vuonna. En mä sitä jaksa kerralla kokonaan syödä, mutta sitä on kiva nakerrella pikkuhiljaa. (Ja tähän liittyen toivoisin, että siihen kirjotettais oikeen isolla ROLLE, että Bea ei söis sitä!)

Toisekseen mä toivoisin jotain oikein maukasta herkkuluuta, tuommoinen poronlapa olisi esimerkiksi aika jees.
Emäntä meinaan kerran osti mulle tommosen ja se oli niin hyvää et söin sen heti kerralla! Vaikka tekikin tosi tiukkaa, mutta meni kuitenkin.

Tällasia pussukoita saisit tuua vaikka useemmankin!
Kyllä, mä tiedän, että ne on oikeesti kissanherkkuja. Mutta mä tykkään ajatella Emäntääkin, taino sen sormia, koska se ei jaksa pilkkoa herkkuja. Ja koirille olevat valmisherkut on pilkottu valmiiks liian isoihin paloihin, ne kun yrittää nielasta mahdollisimman nopeesti niin ei oikein toimi ja rupee yskittään. Eli siis loppujenlopuks omaks parhaakseni on tämmöset vähän pienemmät herkut (vaikka ne onkin pienempiä. Mut hei, niitä pystyy syömään enemmän lyhyemmässä ajassa!)

Mä (taino Emäntä enemmänkin) toivoo tuommoista hienoa Orbilocin valoa.
Mullahan on jo ennestään tuollainen punainen, mutta nyt kun Bea tuli taloon se omi sen punaisen tyttöjen värisenä (Emäntä tosin sanoo et se on sen takia, että jos Beaa pitää vapaana niin sen näkee paremmin. Mua taas ei kuulemma tarvii nähdä kun kuljen muutenkin siinä jaloissa). Mutta olis se silti  tosi kiva, vaikka vihreä tai sininen tai kirkas, mutkin näkis pimeellä.

Mutta joka tapauksessa oon tyytyväinen, tuli sieltä paketista mitä vaan. Pääasia on kuitenkin se, että niitä paketteja saa. Tai siis että saan repiä ne paperit. Joten, rakas pukki, muista kääriä mun lahjat oikeen suureen määrään paperia ja laita oikeen paljon paperia myös ihmeisten lahjoihin, että voin sitten mennä siihen suureen lahjapaperikasaan ja repiä KAIKEN! Ja tietysti mä toivon, et ensvuonnakin voitais taas lenkkeillä Emännän tai muiden ihmeisten kanssa tosi paljon ja että edelleen saisin joka ilta annoksen ruokaa.

Paperin kahinaa innolla odottaen, Rolle

~~~~~~~

Moi pukki!
Musta tuntuu etten oo ihan varma, haluaisinko sua tänne. Rolle kyllä sano, että oot tosi mukava tyyppi ja tuot tosi kivoja lahjoja. Mutta se myös sano, et oot semmoinen isokokoinen parrakas mies, ja jos ihan totta puhutaan, niin mä taidan vähän jänistää isoja miehiä. Joten jos mitenkään mahdollista, niin hyvä ratkasu vois olla esimerkiks niin, että jättäisit ne lahjat tuohon ulko-oven taakse, josta sitten joku ihmeinen ne voisi hakea. Niin mun ei tarttis pelätä.

Mutta ihan ekaks toivon tällasta kivaa lelua!
Mun edellisessä kodissa mulla oli tollanen lelu ja se oli ihan superkiva. Ja on se kai pakko myöntää, että vähän kaipaan karvaista riepoteltavaa. Emäntäkin sai jo huomata sen, viimeks tokotreeneissä yritin tappaa Rollen pörröpantaa. Joten jotta kaikki säilyis ehjänä niin pliis, tuo mulle oma karvalelu!

Ja mäkin haluun jotain hyviä herkkuja.
Meillä oli tällaisia pari kappaletta testissä ja kyllä tykkäsin! Joten jos mitenkään mahdollista, tuo näitä useempi paketti niin, että niitä riittää vähän pidemmäkskin aikaa. Koska oon mä aika fiksu ja saan aina paljon palkkaa kun treenaillaan, niin ei yks paketti riitä mihinkään!

Ja lopuks toivoisin vielä tämmöisiä jouluisia herkkuluita.
Tykkään tosi paljon tuollaisista normiversioista, siis ilman noita punasia ja vihreitä juttuja. Joten ois joulun kunniaks kiva maistaa jotain erikoisempaa!

Lisäks mä haluaisin, että mua lenkitettäis tosi ahkerasti. Ja pliis, auta Emäntää sen koulujutuissa, että me päästäis tekemään kaikkea kivaa enemmän. Nyt sillä on tosi paljon kaikkee kouluhommaa ja ihan aina se ei ehdi meidän kanssa puuhailemaan paljoa. Kovasti se yrittää, joten kiitos, mä pyydän, auta sitä.

Siis tuo ne lahjat ja häivy! Bea

Kaikki tuotekuvat Musti ja Mirrin verkkokaupasta




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti